Het marketingcongres vanuit gadgetoogpunt #smc2011be

Afgelopen weekend vond in het ICC te Gent de dertigste editie van het internationaal marketingcongres plaats. Er was al direct één groot verschil merkbaar met de vorige editie en dat was het weer. Mijn kroonjuwelen vroren er bijna af vorig jaar en door de sneeuw werd Gent en omstreken in een syberisch landschap omgetoverd. Traditiegetrouw krijgen de deelnemers op het einde van de eerste dag een goodiebag mee waarmee je de hele hoorn van Afrika zou kunnen voeden voor een maand. De combinatie van het weer, de twee goodiebags én mijn gebroken been toen waren zelfs grappiger dan Elio Di Rupo’s Nederlands.

De sneeuw bleef dit jaar gelukkig weg, maar de goodiebags blijven een vast ingrediënt. Toegegeven er zit toch wel een overload aan brol-gadgets in die al s’avonds in mijn vuilbak verdwenen. Niet dat ik een gegeven paard in de bek wil kijken, maar misschien is het een idee om volgend jaar één groot en bruikbaar gadget mee te geven waar alle sponsors voor mijn part hun logo op plakken. Ik zou zeggen doe een voorstel, moeder natuur zal u dankbaar zijn en ik ook!

You may also like

Leave a comment