dinsdag 8 september 2009

Gepersonaliseerde theebuiltjes



Bedrijven trachten vandaag de dag zoveel mogelijk gadgets te personaliseren met hun logo. Op die manier trachten marketeers als commerciële missionarissen de bedrijfsboodschap uit te dragen. Gepersonaliseerde balpennen, gepersonaliseerde lanyards of gepersonaliseerde onderleggers... je kan het zo gek niet bedenken of marketeers willen het een persoonlijke touch geven. Op de website van Donkey Products, een Duits designbureau gespecialiseerd in ludieke gadgets, trof ik echter een product aan dat best kan doorgaan als meest ludieke bedrijfsgadget van 2009: gepersonaliseerde theebuiltjes.

Je mag het woord personaliseren trouwens best letterlijk nemen. Theebuiltjes met de beeltenis van Angela Merkel, Obama, Queen Elisabeth, etc. kunnen voortaan je tas of beker met thee sieren. Het is niet duidelijk of je de theebuiltjes ook kunt personaliseren met de beeltenis van Belgische politici of bedrijfsleiders. Het kokende water zou in veel Belgische bedrijven anders ongetwijfeld kwistig stromen.


Bestel uw gepersonaliseerde gadgets, business-
gifts, beroeps-en promokleding bij
Astria.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen